Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2007 21:14 - 23 ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ НЕЩА, КОИТО ЖЕНИТЕ ДЪРЖАТ ДА НАБИЯТ В ГЛАВАТА НА ЛЮБИМИЯ
Автор: eys4eto3012 Категория: Забавление   
Прочетен: 669 Коментари: 0 Гласове:
0



23 ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ НЕЩА, КОИТО ЖЕНИТЕ ДЪРЖАТ ДА НАБИЯТ В ГЛАВАТА НА ЛЮБИМИЯ


1. Нямаш право да спиш до по-късно от мен.
2. Когато се събудя, вече трябва да си приготвил кафе и закуска и да си тананикаш нещо ободряващо, дори да е фалшиво.
3. Моля те да си поръчаш нещо различно, когато сме на ресторант. Кебапчета с бира е изумителна комбинация, но сега сме на ресторант.
4. За хиляден път ти казвам: нормално човешко същество се къпе поне два пъти на ден. Включително и в неделя - принципият му ден за къпане на съществото.
5. Трябва ли да сгъваш внимателно панталоните тъкмо когато се събличаме трескаво? Недей, мама няма да ти се кара, ако се поизмачкат.
6. Не, честно: смяташ ли че имам нещо против да се напиваш като свиня?
7. Винаги откликвам, когато ми правиш точно така, но ще те притесня ли много, ако те помоля някой път да сменим позата - просто за да видим какво ще стане? Много ти благодаря, дано не те притесних.
8. Слушай ме, а не си мисли какво да ми отговориш. И не се преструвай, че не разбираш за какво става дума, не си чак толкова тъп.
9. Няма нужда да казваш извинявай хилядократно. Един път е достатъчен - стига да е искрено.
10. Всеки път, когато знаеш, че не си прав и правиш онази жертвена физиономия, ми идва да ти фрасна един: разбира се, че цяла вечер се пулеше срещу онази овца .
11. Той наистина ми е само приятел. Секс правя само с теб.
12. ,,Стиснат" е обратното на секси . Когато си в компания и изчисляваш до стотинка кой какво е ял и пил, ми иде да потъна в дън земя.
13. Бог е създал тези скромни същества - чаршафите, за да се сменят от време на време. Дори и в твоята квартира. И то не веднъж на два месеца.
14. Запомни: секс е, когато и двамата свършват. Ако веднъж ме оставиш така, ще си имаш проблеми, ей, момченце.
15. Друг път ще си вземаш ,,довиждане" с тая само с ръкостискане, чу ли ме добре?
16. Предварителната игра в секса започва още когато се прибереш.Възгласът ,,Опа-а, прибрах се, слагай ракията!" не е част от нея .
17. Знам, че често си изморен. За съжаление нещата стоят така, че нямаш абсолютно никакво право да го показваш.
18. Смяташ ли, че не ми е ясно защо правиш дълги паузи, докато си говорим по телефона в събота следобед? Гледаш си тъпия мач - ето защо.
19. Свали си чорапите, иначе не ме докосвай.
20. Ако още веднъж чуя, че ти е паднала батерията и затова не си ми се обадил, ще стане много лошо.
21. Приятните изненади
Са задължителни!
22. Дали съм ,,свършила, мило"?! Не бе, явно някой разфасоваше кучето на съседа със страшно тъпа бичкия, затова бяха тия писъци.
23. Да. Точно така. Просто я намираш за много забавна и симпатична, нищо повече, да. Ей сега ще видиш ти кой ми е симпатичен.



Тагове:   неща,   набият,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eys4eto3012
Категория: Забавление
Прочетен: 57510
Постинги: 34
Коментари: 24
Гласове: 26
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930